ScrollToTop

Aktualności

Kierownik Centrum Rozrywki (Galeria Korona)

04.07

Chcesz dołączyć do rozpoznawalnej w całym kraju firmy w branży rozrywki? Chcesz rozwijać własną kreatywność i pomysłowość? Jeśli tak, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.

Oferujemy:

  • pracę w firmie będącą liderem na rynku w swojej branży,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia zawodowe,
  • zatrudnienie w stabilnej spółce w oparciu o kontrakt menedżerski lub umowę zlecenie,
  • możliwości rozwoju w ramach sieci,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od wyników,
  • pracę w młodym i dynamicznym.

Do zakresu obowiązków Kierownik Centrum Rozrywki, należeć będzie m.in:

  • Kompleksowy nadzór i odpowiedzialność za funkcjonowanie CR Bajkowy Labirynt;
  • Utrzymanie oraz kontrolę przestrzegania przyjętych standardów;
  • Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz wysoki poziom satysfakcji klienta;
  • Koordynację i nadzór pracy: recepcji, animatorów, kawiarni, firm podwykonawczych (utrzymanie wysokiej jakości prowadzonych zajęć i warsztatów);
  • Raportowanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Tworzenie grafiku dla podległego zespołu przy utrzymaniu założeń budżetowych;
  • Czynny udziały w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych pracowników;
  • Kontrolę rozliczeń;
  • Budżet kosztowy i przychodowy, w obszarze podległym kompetencyjnie;
  • Sprawdzanie poprawności faktur pod kątem formalnym i rachunkowym, opisywanie dokumentów kosztowych zgodnie z przyjętym planem kont;
  • Kontrolę poprawności wpisywania danych do CRM oraz zrządzanie kontaktami z klientami;
  • Zarządzanie i kontrolę stanów magazynowych;
  • Kontrolę stanu technicznego konstrukcji i urządzeń – ścisła współpraca z działem technicznym;
  • Współprowadzenie profili w mediach społecznościowych, zamieszczanie postów i informacji.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia min. Średniego
  • znajomości środowiska MS Office
  • minimum roczne doświadczenia na stanowisku w branży: restauracja/kino/sektor sprzedaży, inne związane z obsługą klienta
  • umiejętności zarządzania zespołem
  • zaangażowania i własnej inicjatywy w działaniu
  • bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych
  • gotowości do pracy w systemie zmianowym
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • pełną dyspozycyjność
  • otwartości na zmiany, operatywności i kreatywności
  • zdolności interpersonalnych
  • odporności na stres
  • wysokiej kultury osobistej

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez RO-AN sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

 

Informacja dla Klientów

Tel.: 41 201 30 11

Sekretariat

Tel.: 41 201 30 02

Galeria Korona Kielce Pomysł na prezent